Search Engine Marketing

sem-search-engine-marketing-pcc-advertising-target-audience-personal-branding Μάρκετινγκ μέσω μηχανής αναζήτησης!

To SEM (Search Engine Marketing), είναι μια μορφή διαδικτυακού μάρκετινγκ που προσπαθεί να προάγει ιστοσελίδες αυξάνοντας την εμφάνιση τους στις σελίδες των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση της βελτιστοποίησης μηχανής αναζήτησης (SEO), την πληρωμένη τοποθέτηση (paid placement), τη συναφή διαφήμιση (contextual advertising) και τον πληρωμένο συνυπολογισμό (paid inclusion).

Πληρωμένη Τοποθέτηση (Paid placement/Pay Per Click)

Η πληρωμή ανά κλικ (Pay per Click) είναι ένα μοντέλο διαδικτυακής διαφήμισης που χρησιμοποιείται στις ιστοσελίδες, κατά το οποίο οι διαφημιστές πληρώνουν τον πάροχο τους μόνο όταν η διαφήμιση τους κλικάρεται από κάποιον επισκέπτη. Με τις μηχανές αναζήτησης, οι διαφημιστές τυπικά κάνουν προσφορές σε λέξεις-κλειδιά σχετικές με την στοχευόμενο τους αγοραστικό κοινό.

Συναφής Διαφήμιση (Contextual advetising)

Η συναφής διαφήμιση είναι μια μορφή στοχευόμενης διαφήμισης, έτσι ώστε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σε ιστοσελίδες ή άλλα μέσα. Οι διαφημίσεις καθαυτές επιλέγονται και εκτελούνται από αυτόματα συστήματα βασισμένα στο περιεχόμενο που εμφανίζεται στο χρήστη.

Πληρωμένος Συνυπολογισμός (Paid Inclusion)

Ο πληρωμένος συνυπολογισμός είναι ένα προϊόν του μάρκετινγκ μέσω μηχανής αναζητήσεων, όπου η εταιρεία της μηχανής αναζήτησης χρεώνει αμοιβές σχετικές με το συνυπολογισμό των ιστοσελίδων στο ευρετήριο ερευνών/εγγυημένες λίστες (search index/sponsored listings) τους. Τα προϊόντα πληρωμένου συνυπολογισμού προσφέρονται από τις περισσότερες εταιρείες μηχανών αναζήτησης, με την πιο αξιοσημείωτη εξαίρεση να είναι η Google.